לחברתנו דרוש/ה איש/ת Helpdesk ו/ טכנאי/ת מחשבים לעבודה בסביבה גלובאלית
התפקיד כולל אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל
תמיכה טלפונית ברמת גבוהה ב-Office / Win 10 / Win8 /Win 7 .
תמיכה טכנית טלפונית לציוד פריפריאלי הכולל מדפסות, פקסים, סורקים, מכונות צילום מקרנים ומסכי פלזמה
תמיכה טכנית טלפונית למערכות מחשוב
דרישות
ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה טכנית/ טכנאי/ית מחשבים- חובה
ניסיון ועבודה עם AD, exchange, office, Win server- חובה
הסמכה – MCITP – יתרון
לחברת הייטק אמריקאית מבוססת ומצליחה, דרוש/ה IT Team leader/ Manager
לתפקיד הכולל אחריות מלאה על תשתיות ה-IT בחברה, פרויקטי IT משמעותיים וניהול צוות Help Desk.
החברה ממוקמת בפ"ת.
דרישות
- לפחות 3 שנות ניסיון בניהול צוות IT
- ניסיון בעבודה מול צוותי R&D
- ניסיון בעבודה בחברות הייטק גלובליות ומול צוותי IT ב-Remote
- ניסיון בעבודה עם תשתיות MS & Linux
- ניסיון עם כלי וירטואליזציה, אבט"מ ו- Networking