Ivanti ממשיכה לחדש את מהדורת Ivanti Neurons for Patch Management במטרה לאפשר לארגונים לזהות ולהפחית את נקודות התורפה שלהם. כל זאת תוך שינוי חוויית העובדים במקום העבודה ואבטחה בכל מקום בו העובדים נמצאים ובכל זמן.
Ivanti Neurons for Patch Management זהו פתרון בענן אשר מאפשר לצוותי ה-IT ליצור סדרי עדיפויות ולטפל במהירות וביעילות בנקודות החולשה אשר מהוות את הסכנות הגדולות ביותר בארגון. נושא זה קריטי כשמחקר של Ivanti מצא כי 71% מאנשי ה-IT והאבטחה דיווחו כי העדכונים שעליהם לבצע מורכבים מאד וגוזלים מהם זמן רב.
נתון זה מדאיג ארגונים רבים כיוון שככל שיותר נקודות תורפה נשארות ללא תיקון כך הם חשופים יותר לפריצות נתונים והתקפות כופר. דרך לאספקת מידע בזמן אמת על איומים ופגיעות, Ivanti Neurons for Patch Management מסייעת לארגונים לפתח אסטרטגיית תיקונים ובהתמודדות מול פריצות והתקפות נתונים. מידע בזמן אמת מאפשר קבלת החלטות על יצירת סדרי עדיפויות בהתבסס על סיכונים נגדיים.
חוויית איחוד הנתונים נותנת פתרון מספק לנראות כלל המכשירים המנוהלים בענן לצד אלו המנוהלים באמצעות פתרונות ניהול מקומיים. Ivanti עוזרת לארגונים לעבור מניהול מקומי לניהול ענן בקצב המתאים ביותר עבורם.
Ivanti Neurons Digital Assistant
Ivanti Neurons Digital Assistant ופונקציות חדשות ב-Ivanti Neurons for Healing מאפשרים לארגונים לשפר את החוויה הדיגיטלית של העובדים. שיפורים אלה, אשר מונעים על ידי בינה מלאכותית, מעניקים ללקוחות Ivanti פתרונות לרוב הבעיות עוד לפני הדיווח. התכונות הללו מפחיתות את מספר הפניות למוקד התמיכה ואת מספר התקלות.
Ivanti Neurons Digital Assistant הוא סוכן תמיכה וירטואלי שמופעל על ידי בינה מלאכותית (VSA). הסוכן מעביר פתרון השאלות, הבעיות והבקשות ממוקד התמיכה לעובדים ובכך מספק חוויית שירות עצמי שזהה לזו שהעובדים רגילים אליה בחיי הצרכנות שלהם. הסוכן עונה על שאלות העובדים, מעביר את התשובות של מוקד התמיכה ומקצר את ההתנהלות בין העובדים לתמיכה ובחזרה.
מיליארדי ביטויים מובנים בתוך הפתרון החדש והבוטים ממשיכים ללמוד בכל אינטראקציה שמתקיימת עם העובדים. Ivanti Neurons for Healing מגיעה בגרסה משופרת עם פונקציונליות של סיווג כרטיסים, מה שמוביל לשיפור סיווג האירועים ופעילויות המעקב בעבודה השוטפת. הפתרונות הללו עומדים לרשות צוותי ה-IT שעתה יכולים לבצע אוטומציה של העבודה השוטפת שכוללת איפוס סיסמאות והזמנת ציוד קבוע תוך אספקת כיסוי 24/7 לכל נקודת עבודה, בכל מקום בו היא נמצאת.
מחלקות נוספות למחלקת IT כמו מחלקת משאבי אנוש ואחרות יכולות גם כן ליהנות מאוטומציה בשירות עצמי בשילוב הרחבות מובנות. כך ניתן למנף את האוטומציה כחלק מאסטרטגיית ניהול השירות הארגוני. השיפורים מגיעים בזמן קריטי שכן נפח השיחות למוקדי התמיכה עלה במהלך המגיפה וכתוצאה מכך עלות התפעול עלתה ותפוקת ושביעות העובדים ירדה. מחקר שנערך על ידי Ivanti חשף כי שני שליש ממקבלי ההחלטות דיווחו כי הגבירו את התוכניות שלהם לאמץ את שירותי ה-IT האוטומטיים.
פתרונות שנבנו במטרה להתמודד עם האיומים המשתנים
פתרונות אלו נבנו מלכתחילה במטרה לאפשר לארגונים וחברות להתמודד עם האיומים המשתנים ללא הרף.
Ivanti Neurons for Patch Management עוזרת לארגונים לזהות ולתקן את נקודות התורפה הקריטיות ביותר באופן יזום – הכרח עסקי שכן התקפות הכופר עולות בתדירותן ובתחכום שלהן.
עם Ivanti Neurons Digital Assistant העובדים מקבלים את אותה חוויית שירות עצמי שהם רגילים לה בחיי הצרכנות שלהם ומקבלים מענה לרוב הבעיות והשאלות באופן מידי. בו זמנית מוקד ה-IT משתחרר מקבלת הפניות ומתמקד ביוזמות אסטרטגיות. המהדורות החדשות של Ivanti מפשטות את התהליכים והופכות את זרימת העבודה לאוטומטית. במקום עבודה מסובכת חווה העובד חוויה טובה תוך השגת פרופיל אבטחה חזק”.